شفا دادن ایران سوریه ایرانی وزیر امور خارجه

شفا دادن: ایران سوریه ایرانی وزیر امور خارجه وزیر خارجه کشور اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی عیدی ۹۳۰‌هزار تومان شد

جزئیات لایحه بودجه ای که مدیر جمهور حدود یک ماه قبل به مجلس ارائه کرد در جلساتی با حضور نمایندگان و مسئولان دولتی در حال بررسی است و تلاش می شود این لایحه که به

عیدی ۹۳۰‌هزار تومان شد

عیدی ۹۳۰ هزار تومان شد

عبارات مهم : انرژی

جزئیات لایحه بودجه ای که مدیر جمهور حدود یک ماه قبل به مجلس ارائه کرد در جلساتی با حضور نمایندگان و مسئولان دولتی در حال بررسی است و تلاش می شود این لایحه که به رغم انتقاداتی که راجع به آن وجود داشت، از جمله براق ترین لوایح چند دهه اخیر کشور عزیزمان ایران بوده جهت تصویب نهایی آماده شود. در مباحث صورت گرفته همچنان قیمت بنزین، یارانه های نقدی و مواردی از جمله حقوق کارکنان و بازنشستگان مطرح شده است است.

عیدی ۹۳۰‌هزار تومان شد

بنابر اعلام سخنگوی شرکت برنامه و بودجه نحوه تامین منابع ١٧هزار و400 میلیارد تومانی جهت حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در بودجه ١٣٩٧ به توافق دولت و مجلس جهت زیاد کردن قیمت حامل های انرژی و یا استفاده از منابع عمومی بستگی دارد. به گزارش ایسنا، در تبصره ١٨ لایحه بودجه ١٣٩٧ منابع حدود ١٧ هزار و 400 میلیارد تومانی جهت حمایت از کارآفرین آینده نگری شده است که از محل زیاد کردن قیمت حامل های انرژی تامین می شود.

طرح این تبصره که با بحث زیاد کردن قیمت بنزین و سایر حامل ها همراه بود با انتقاد کارشناسان و هشدار آنها در مورد زیاد کردن قیمت تورم مواجه شد. امیر باقری، سخنگوی شرکت برنامه و بودجه و همچنین مدیر امور اقتصاد کلان این شرکت در نشست خبری به تبیین تبصره ١٨ پرداخت و گفت که جهت زیاد کردن قیمت حامل های انرژی باید بین دولت و مجلس توافق شود. جهت درآمد ١٧ هزار و 400 میلیاردی آینده نگری شده است بر اساس این توافق از منابع ناشی از زیاد کردن قیمت حامل ها و یا منابع عمومی استفاد می کند. باقری در رابطه با اینکه بخش تولید مخالف زیاد کردن قیمت حامل های انرژی به علت تبعات ناشی از آن در تولید هستند توضیح داد که اصلاح قیمت انرژی حداقل در بخش تولید به طور جدی مطرح نیست و طوری خواهد بود که هزینه تولید کننده اوج نرود. آینده نگری این است که اثر مستقیم ندارد چون حامل های مورد استفاده در این بخش مورد اصلاح نیست و از سویی دیگر منابع به دست آمده به بخش تولید سر ریز خواهد شد.

جزئیات لایحه بودجه ای که مدیر جمهور حدود یک ماه قبل به مجلس ارائه کرد در جلساتی با حضور نمایندگان و مسئولان دولتی در حال بررسی است و تلاش می شود این لایحه که به

سهمیه بندی بنزین نهایی نیست

او در رابطه با بحث های مطرح شده است در مورد سهمیه بندی بنزین، گفت: اکنون بحث دو نرخی بودن و همچنین تک نرخی بودن بنزین در مجلس مطرح است به هرحال هر دو مورد مزایا و معایب خاص خود را دارد. بنزین دو نرخی در کنار مزیت ها می تواند موجب ایجاد فساد شود و در مورد تک نرخی نیز بحث های دیگری مطرح است با این حال هنوز در این باره جمع بندی نهایی شکل نگرفته و باید با مجلس توافقاتی انجام شود. سخنگوی شرکت برنامه و بودجه با بیان اینکه دغدغه مهم در تبصره ١٨ مربوط به تولید اشتغال هست، گفت: آینده نگری بر این است که در سال آینده ٨٣0 هزار نفر وارد بازار کار شوند که اگر ما بتوانیم ٩٨0 هزار شغل ایجاد کنیم قیمت بیکاری به 2/11 درصد می رسد.

اما برنامه ما ایجاد یک میلیون و ٣٣ هزار شغل است که باید جهت آن حدود ٧٥ هزار میلیارد تومان هزینه شود. این رقم در کنار ١٧ هزار و 400 میلیارد تبصره ١٨ از محل تسهیلات بانکی و صندوق توسعه ملی و سایر بخش ها تامین می شود. باقری یادآور شد که قرار نیست منابع آینده نگری شده است مستقیم در اختیار بخش های متفاوت قرار گیرد بلکه به طور اهرمی عمل می کند و در قالب یارانه سود تسهیلات، وجوه اداره شده، کمک به آموزش و یارانه دستمزد و کمک بلاعوض هست. به گفته اودر مورد میزان عیدی سال آینده که در بودجه ۱۳۹۷ آینده نگری شده است نیز همان طوری که پیش تر در بخشنامه بودجه اعلام شده است بود مورد تاکید قرار گرفته و پیشنهاد ۹۳۰ هزار تومانی مطرح است که باید با مصوبه هیات دولت همراه شود.

عیدی ۹۳۰‌هزار تومان شد

سقف معافیت مالیاتی

همچنین کمیسیون تلفیق در مصوبه تازه خود سقف معافیت مالیاتی جهت کارمندان و اصناف را زیاد کردن داد. علی اصغر یوسف نژاد در تشریح آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور در سال 97، گفت: پیش از این مصوب شده است بود که حقوق ماهانه کارکنان دولت تا دو میلیون تومان و حقوق ماهانه اصناف تا 5/1میلیون تومان از مالیات معاف شود ولی در مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولت (بخش دولتی و غیردولتی) به میزان دو میلیون و 300 هزار تومان در ماه و سقف معافیت مالیاتی مشاغل (اصناف) یک میلیون و 800 هزار تومان در ماه تعیین شد.

او افزود: کمیسیون تلفیق غیر از موارد ارجاع شده است به کمیته های پنج گانه، بررسی اجمالی درآمدها را به اتمام رسانده است و در جلسات آینده پیشنهادات الحاقی درآمدی از سوی کمیسیون ها و اعضای کمیسیون تلفیق مطرح خواهد شد.

جزئیات لایحه بودجه ای که مدیر جمهور حدود یک ماه قبل به مجلس ارائه کرد در جلساتی با حضور نمایندگان و مسئولان دولتی در حال بررسی است و تلاش می شود این لایحه که به

یوسف نژاد همچنین اضافه کرد: همچنین در روزهای پنج شنبه و جمعه کمیته های تخصصی فعال هستند و راجع به موارد ارجاعی مثل یارانه ها، اوراق مشارکت، حامل های انرژی، اشتغال و بدهی دولت تصمیم گیری می کنند و از روز شنبه این پرسشها مهم و اساسی به عنوان بسته های پیشنهادی فکری کمیته ها در کمیسیون تلفیق بحث می شود. او خاطرنشان کرد: تا موقعی که درآمدها به هر دلیلی به آخر نرسد، کمیسیون تلفیق وارد بررسی بخش هزینه ای نخواهد شد چون ابتدا باید سقف درآمدها مشخص شود. نماینده مردم ساری در مجلس ادامه داد: در مصوبه کمیسیون تلفیق مقرر شد کلیه واحدهای آموزش و پرورش یعنی مدارس از پرداخت هزینه مصرفی آب، برق و گاز تا سقف الگوی مصرف معاف باشند.

یوسف نژاد ادامه داد: در مصوبه دیگری مقرر شد به میزان سود سهم 55 درصدی بازنشستگان فولاد در شرکت دخانیات، بابت حقوق و درمان به بازنشستگان فولاد که 82 تا 83 هزار نفر هستند، پرداخت شود. سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97، گفت: در مصوبه دیگری با توجه به دریافت هشت درصد میزان برق مصرفی مصوب شد 1500 میلیارد تومان از محل عوارض دریافتی برق مصرفی صرف حمایت از تولید برق تجدیدپذیر و توسعه شبکه روستایی شود. بر این اساس مشترکان روستایی و چاه های آب کشاورزی از پرداخت عوارض برق معاف هستند.

عیدی ۹۳۰‌هزار تومان شد

واژه های کلیدی: انرژی | بنزین | منابع | کمیسیون | سال آینده | لایحه بودجه | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار