شفا دادن ایران سوریه ایرانی وزیر امور خارجه

شفا دادن: ایران سوریه ایرانی وزیر امور خارجه وزیر خارجه کشور اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل آماده شدن کاخ سفید و کنگره آمریکا جهت گفت‌وگو در مورد بودجه

کاخ سفید در خصوص مخارج دولت و سیاست‌های مهاجرتی در هفته جاری با رهبران دموکرات و جمهوری خواه کنگره مذاکراتش را شروع خواهد کرد. 

آماده شدن کاخ سفید و کنگره آمریکا جهت گفت‌وگو در مورد بودجه

آماده شدن کاخ سفید و کنگره آمریکا جهت گفت وگو در مورد بودجه

عبارات مهم : آمریکا

کاخ سفید در خصوص مخارج دولت و سیاست های مهاجرتی در هفته جاری با رهبران دموکرات و جمهوری خواه کنگره مذاکراتش را شروع خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، بنابر اعلام کاخ سفید، چهارشنبه هفته جاری، میک مولوانی- مدیر بودجه قوه مجریه ترامپ و مارک شرت- مدیر امور قانونگذاری، با میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا و پل رایان- مدیر کنگره آمریکا که هر دو جمهوری خواه هستند و هم چنین سناتور چاک شومر، رهبر دموکراتهای سنا و نانسی پلوسی رهبر دموکراتها در کنگره دیدار خواهند کرد. دونالد ترامپ نیز طی روزهای ششم و هفتم ژانویه در مقر ریاست جمهوری “کمپ دیوید” در شهر مری لند، با مک کانل و رایان، جلسات تعیین استراتژی خواهد داشت.

آماده شدن کاخ سفید و کنگره آمریکا جهت گفت‌وگو در مورد بودجه

نمایندگان مجلس سنا در روز سوم ژانویه و مجلس نمایندگان از هشتم ژانویه، بعد از تعطیلات سال نو به کار خود بر می گردند. کنگره هفته گذشته پیش از تعطیلات کریسمس، لایحه تامین مالی کوتاه مدت دولت را تصویب کرد و تا نوزدهم ژانویه وقت دارد تا به توافق در خصوص هزینه های دفاعی و برنامه های داخلی متعددی برسد و گرنه دولت تعطیل خواهد شد.

هم چنین قانون گذاران آمریکا کمک ها به مردم آسیب دیده از طوفان در پورتوریکو، تگزاس و فلوریدا و کسانی که در آتش سوزی های وسیع کالیفرنیا دچار صدمه شدند را در دستور کار خود دارند. پیشتر کنگره کمک ۸۱ میلیارد دلاری را به این منظور تصویب کرده بود که مورد موافقت سنا قرار نگرفت. کاخ سفید خواهان کم کردن بسته کمک به ۴۴ میلیارد دلار است.

کاخ سفید در خصوص مخارج دولت و سیاست‌های مهاجرتی در هفته جاری با رهبران دموکرات و جمهوری خواه کنگره مذاکراتش را شروع خواهد کرد. 

کنگره باید در اوایل سال ۲۰۱۸، سقف بدهی را نیز به منظور جلوگیری از ورشکستگی دولت زیاد کردن دهد. بنابر اعلام دفتر بودجه غیرحزبی، در صورتی که کنگره تا قبل از آخرهای مارس و یا اوایل آوریل، سقف بدهی را زیاد کردن ندهد وزارت خزانه داری آمریکا دیگر گزینه ای جهت استقراض و نقدینگی جهت پرداخت هزینه ها نخواهد داشت.

ترامپ که بعد از تصویب لایحه اصلاح مالیاتی در دسامبر، به نخستین پیروزی قانون گذاری بزرگ خود دست یافت، اجرای یک برنامه زیرساختی بزرگ را نیز وعده داده است.

واژه های کلیدی: آمریکا | ژانویه | پل رایان | دونالد ترامپ | ریاست جمهوری | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار