شفا دادن ایران سوریه ایرانی وزیر امور خارجه

شفا دادن: ایران سوریه ایرانی وزیر امور خارجه وزیر خارجه کشور اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات باید جهت حکم پرونده ژوزه آماده باشیم/ چه بدی در حق طارمی کردیم؟ ، ترکاشوند

معاون اقتصادی کلوب پرسپولیس می‌گوید که این کلوب به خاطر انجام نشدن داربی آلمان محکوم نمی‌شود. 

باید جهت حکم پرونده ژوزه آماده باشیم/ چه بدی در حق طارمی کردیم؟ ، ترکاشوند

ترکاشوند: باید جهت حکم پرونده ژوزه آماده باشیم/ چه بدی در حق طارمی کردیم؟

عبارات مهم : بازیکن

معاون اقتصادی کلوب پرسپولیس می گوید که این کلوب به خاطر انجام نشدن داربی آلمان محکوم نمی شود.

محمدعلی ترکاشوند در گفت وگو با ایسنا، راجع به آخرین اوضاع بشار رسن، بازیکن عراقی تازه پرسپولیس، اظهار کرد: این بازیکن دو، سه روز دیگر به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آید تا قراردادش را به صورت رسمی در هیات فوتبال استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به ثبت برساند. بعد از آن به کشورش می رود تا دو، سه بازی جهت تیم نیروی هوایی عراق انجام بدهد.

باید جهت حکم پرونده ژوزه آماده باشیم/ چه بدی در حق طارمی کردیم؟ ، ترکاشوند

او در ادامه راجع به انتقادات بعضی از بازیکنان همچون مهدی طارمی از کلوب پرسپولیس هم، گفت : راجع به این بیانات باید از خود طارمی پرسش کنید. من نمی توانم راجع به بیانات شخص دیگری صحبت کنم. ما هم او را به کلوب دعوت می کنیم تا اگر حرفی دارد بزند. البته این را که او مدعی شده است بلایی سرش آورده ایم اصلا قبول ندارم چون مهدی طارمی با کلوب پرسپولیس قرارداد داشت و ما هم نمی توانستیم این اجازه را بدهیم که بدون پرداخت پول از کلوب جدا شود ولی با هماهنگی هایی که انجام شد زمانی را برایش تعیین کردیم تا در این مدت مبلغ درخواستی کلوب را واریز کند که نتوانست این کار را انجام بدهد و در نهایت از او خواستیم که به تمرین برود. حال ما چه کار بدی در حق این بازیکن انجام داده ایم؟

ترکاشوند همچنین راجع به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان هم، گفت : بازیکنان باید بدانند کلوب پرسپولیس به جایی وصل نیست که هر لحظه در حسابش پول وجود داشته باشد و بتواند آن را پرداخت کند. باید پول به کلوب بیاید تا بتوانیم قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. هر وقت که پول به حساب کلوب بیاید این کار را انجام می دهیم. یک شنبه هم بخش قابل توجهی از قرارداد بازیکنان را به حسابشان واریز کردیم که این پول مربوط به بخشی از قرارداد فصل گذشته و درصدی از قرارداد فصل تازه می شود. البته بازیکنان بابت پاداش های ارزش از فصل قبل هنوز طلبکار هستند که به زودی آن را پرداخت می کنیم.

معاون اقتصادی کلوب پرسپولیس می‌گوید که این کلوب به خاطر انجام نشدن داربی آلمان محکوم نمی‌شود. 

معاون اقتصادی کلوب پرسپولیس در ادامه صحبت هایش به خبرنگار ایسنا، گفت : کلوب پرسپولیس مردمی است و نیازمند کمک مردم هست. ما جهت پرداخت بخشی از مطالبات قبلی کلوب باید پول قابل توجهی را تهیه کنیم. هنوز حکم قرارداد ژوزه صادر نشده است ولی اگر صادر شود باید خودمان را جهت آن روز آماده کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که این درست است کلوب پرسپولیس طی یک سال اخیر چیزی نزدیک به ۵۱ میلیارد تومان از اسپانسر دریافت کرده است؟ گفت : این مبالغی که صحبت از آن می شود دقیق نیست. شاید این مبلغ جهت دو فصل باشد ولی به هر حال ما در حال حاضر هم مبلغی از اسپانسر طلبکار هستیم که در حال مذاکره جهت دریافتش هستیم.

ترکاشوند در آخر در پاسخ به این پرسش که آیا داربی آلمان قرار است برگزار شود، گفت : اطلاعی از این عنوان ندارم چون این یک تصمیم مدیریتی است ولی مطمئنا کلوب پرسپولیس بابت انجام نشدن این بازی محکوم نخواهد شد.

باید جهت حکم پرونده ژوزه آماده باشیم/ چه بدی در حق طارمی کردیم؟ ، ترکاشوند

واژه های کلیدی: بازیکن | قرارداد | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | مهدی طارمی | قرارداد بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار